English
 
Főoldal
 
Főoldal
Aronic szoftverek
Szolgáltatásaink
Szoftvertámogatás
Aktuális akcióink
Referenciáink
Cégünkről
Oldaltérkép
Hasznos linkek
Ügyfél login
Felhasználói név

Jelszó

Emlékezzen a jelszóra
Elfelejtette a jelszavát?
Hírlevél
Szerezzen elsőkézből tudomást az Aronic szoftverek újdonságairól!

Név
E-mail
Feliratkozás
Leiratkozás
Látogatók
1644455 látogató
Nyomtat      E-mail

Aronic™ Integrált Ügyviteli Rendszer (Főkönyv, Számlázás, Bér 100 főig, Pénztár, Bank, Eszköz)

 

 

A rendszer az alábbiak szerint működik.

 

1. A számla kiállításával egyidejűleg a számla adatai bekerülnek egy számla, valamint egy hátralékos nyilvántartásba. Így a főkönyvi könyveléstől függetlenül folyamatosan tájékoztatást kaphatunk az ÁFA analitikáról, valamint a tartozások és követeléseink összegéről. A számláról időszakonként (nap végén, hetente, hónap végén) feladás készíthető. Ekkor a program az adatokat áttölti a kontírozás eljárásba, ahol a könyvelő ellenőrizheti a tételeket, majd egy gombnyomással könyvelhet.

2. A hátralékos nyilvántartás kapcsolódik a házipénztár(ak) és banki kivonatok nyilvántartásához. Ez azt jelenti, hogy a házipénztár vagy a banki forgalom rögzítésekor a felhasználó figyelemmel kísérheti a befizető tartozásait valamint a kifizető követeléseit és a számlaszámra történő kattintással a befizetés azonnal számlára történik. Ezzel nem kell a bizonylatot újra kézbe venni a kontírozás céljából, hanem az 1. pontban említett kontírozási felületen keresztül minden adat a könyvelésbe kerül.

3. A rendszer része egy tárgyi eszköz rendszer, ami nyilvántartásait tekintve mind épületre, mind gépjárművekre alkalmazható. Az időszak végén innen is kérhető főkönyvi feladás.

4. Az alaprendszer része egy számlázó modul. A számlázó modulban a cikkek tételenként főkönyvi számlához köthetők, így a számlázás azonnal a kontírozás ponton keresztül könyvelhető. A számlázó modul kiegészíthető a készlet nyilvántartó és a gyártás és termelésnyilvántartás eljárásaival.

5. A rendszer lelke a főkönyvi nyilvántartás. Használata egyszerű, gyors, rugalmas adatbevitelt és kezelést tesz lehetővé.

A szoftver használata kiemelten egyszerű és rövid idő alatt megtanulható.

Windows környezetben fut, beleértve a a Windows Vista és a Windows 7 rendszereket is.

Az alábbiakban a rendszer elemeinek részletes bemutatása következik.

 

Főkönyvi kettős könyvelés

Szoftverünk nagy hagyományokkal rendelkezik. Első verziója 1990-ben került piacra, DOS felületen. Néhány évvel később kifejlesztettük a Windows operációs rendszeren futó változatot is, mely a Windows adottságaiból adódóan nagyfokú kényelmet biztosít.  Több mint 20 év tapasztalata alapján állíthatjuk, a hibamentes működés garantált!

Szerzője egy mérlegképes könyvelői végzettséggel rendelkező programozó. Közel 1000 cég könyvelési nyilvántartását végzik.

Egyszerre több cég könyvelését végezhetjük, hálózatban, egyszerre akár több felhasználó párhuzamos adatrögzítése mellett. Programunkat egyaránt ajánljuk könyvelő cégek és önmaguknak könyvelő társaságok részére. Szoftverünk kezelése könnyű, rugalmas adatkezelésének köszönhetően bármilyen gazdálkodó szervezet azonnal adaptálhatja saját vállalkozásához.

Szoftverünk az adatok rögzítését követően többek között az alábbi nyilvántartásokat készíti el:

 

  • Képes devizás tételek könyvelésére is.
  • Az árfolyamveszteség- és nyereség könyvelése automatikus.
    A könyvelő munkaszervezéséhez igazodik, többféle könyvelési munkamódszer használatát támogatja.
    Tévedés esetén korlátozottan adatmódosításra van lehetőség.
    Idősoros/tételsoros nyomtatás, főkönyvi kivonat,
  • ÁFA analitika, összesítés,
  • Mérleg, eredménykimutatás folyószámla.
  • Időszaki pénztárjelentés,
  • Folyószámla kimutatás a számlák automatikus pontozásával
  • Mindez idegen nyelven is (angol, német és hamarosan francia nyelven).
  • Pénzügyileg nem rendezett tételek ÁFA kimutatása.
  • Beépített grafikonok rajzolása.
  • Adatexportálás Excelbe.
  • Jelszóhoz kötött adatelérés.
  • Egyénre szabott megjelenés, beépített és változtatható színsémák. 
  • Beépített folyószámlaközlő levél.
  • Beépített felszólító levél.
  • Jegybanki alapkamat alapú késedelmi kamat számítás (adatbázisban rögzíthető alapkamat).
  • Tételes ÁFA analitika ÁFA kulcsok szerint.
  • Külön EVA-s és külön közösségi adószámos analitika.
  • Beépített "automatikus" házipénztár, bank.
  • Visszamenőleges mérleg eredmény kimutatás (pl. banknak).
  • Jól konfigurálható részletes listák.
  • Előző év eredményeit hasonlíthatjuk a mostani évhez és a tervezetthez.
  • Egyszerű új év nyitás, rányitás.(A még le nem zárt előző év mellett elkezdhetjük az új év könyvelését.)
  • Minden paraméterezhető. Kétféle mérleg és négyféle  eredmény állítható össze (pl. vegyesvállalatoknál külföldi tulajdonos részére más lista).
  • Beállított, feltöltött, bővíthető számlatükör.

Számlázás

Az Aronic Számlázás szoftverrel készletmozgás nélküli értékesítésről állíthatunk ki a szakmai és jogszabályi előírásoknak megfelelő számlát.
A hagyományos számla kiállítása és sztornírozása mellett mód nyílik export és deviza számlák kiállítására (valamint sztornózására) is. A program kezelni tudja a vonalkód-olvasót is, mely nagy mértékben felgyorsítja a kereskedelmi számlázást. A pénzügy menüpont teljeskörü hátraléknyilvántartása naprakész adatokat szolgáltat a felső vezetés és a gazdasági vezetés számára. Listázhatjuk a szállítói és a vevői tartozásokat, legyen az kiegyenlítetlen vagy kiegyenlített, illetve Excel fájlba exportálhatjuk a lekérdezések eredményét.
A főkönyvi feladás és a tételek lekönyvelése néhány gombnyomással elintézhető.
A vevői forgalmi kimutatásokon kívül néhány kényelmi funkció (színek beállítása, jelszóvédelem, stb.) segíti a felhasználó munkáját.
  • Készletmozgás nélküli értékesítésről állíthatunk ki számlát.
  • Export és deviza számlák készítése.
  • Export számlák többnyelvű nyomtatása: angol, német, francia, román, szlovák.
  • Előlegszámlák készítése.
  • Csoportos számlakészítés, előre rögzített szerződéses adatok szerin. Tetszőleges rendszerességgel, pl. havi, negyedéves, éves stb.
  • Számlák PDF formátumba való exportálása.
  • Értékesítési és beszerzési adatok listázása, kiválasztott időintervallum szerint.
  • Számlázott tételek listázása különböző paraméterek szerint.
  • Beépített vevő illetve szállítói számla kiegyenlítés kezelés teljes körű hátraléknyilvántartás.
  • Aktuális kintlevőségi listák, folyószámla adatok.
  • Felszólítólevelek készítése.
  • Számlázás vonalkód-olvasóval.
  • ÁFA analitika.
  • Széleskörű exportálási lehetőség Excel fájlba.
  • Főkönyvi feladás készítése Elektronikus úton az Aronic™ Főkönyvi nyilvántartó rendszer felé.)
Plusz funkciók Készlet + Számlázási modul esetén
  • Kilenc egymástól független raktár kezelése, összekapcsolhatóság.
  • Cikkszám vagy megnevezés szerinti nyilvántartás igény szerint.
  • Széleskörű lekérdezési lehetőség: leltár, anyagkarton, raktári mozgás stb.
  • Visszamenőleges leltárkészítés.
  • Leltár kiértékelés a már felvett leltárívek szerint.
  • Automatikusan súlyozott átlagár, a beszerzési ár, eladási ár nyilvántartás.
  • Lehetőség a devizában megadott áras nyilvántartásra is.
  • Bizományos és standos kiadás.
  • Szállító, vevőforgalom lekérdezés, készleten lévő termékek listája.
  • A minimális mennyiség kezelése egyszerűsíti a készletkezelést.
  • Vevői megrendelés felvitele. megrendelésből szállítólevél majd számlakészítés.
  • Megrendelő összeállítása a beszállítóink felé.
  • Beszerzések kezelése a beszállítóknak leadott megrendelések alapján.
  • Árajánlat készítése igény szerint testreszabható szöveggel.
  • Szállítólevél készítés, számlakészítés szállítólevelek alapján.

Plusz funkciók Készlet + Számlázás + Gyártás nyilvántartás modul választása esetén

  • Termékek gyártása előre beállított receptúrák, összeszerelési listák alapján.
  • Késztermék legyártása gyártási műveletenként változtatható, összeszerelési lista alapján.
  • Az alapanyagok mennyiségének automatikus követése a gyártási bizonylat rögzítésével egyidejűleg.
KÜLÖN RENDELHETŐ MODULOK, MELYEKKEL MÉG GÖRDÜLÉKENYEBBÉ TEHETI MINDENNAPI MUNKÁJÁT
  • Csoportos számlakészítés, előre rögzített szerződéses adatok szerin. Tetszőleges rendszerességgel, pl. havi, negyedéves, éves stb.
  • Csekkes nyomtatási lehetőség.
  • Teljes pénztárgép kezelés.
  • Gyáriszám, Sarzs szám, lejárati idő nyilvántartás.
  • Vonalkód használata, bevételezésnél, számlázásnál, stb.
  • Hitelkeret beállítása, nyomon követése vevők esetén.
  • Beszállítóknak leadott beszerzési lista alapján történő bevételezés.
  • Felvet megrendelések alapján teljes körű túra-összeállítás.
  • Jövedéki termék forgalmazás. EKO, TKO, jövedéki vevő nyilvántartás.

 


Házipénztár

A szoftver egy vállalkozás, vagy bármilyen jogi személyiségnek a pénzügyi, pénztári mozgásait rögzíti.
A jogcím, valamint a partner adatokat nyilvántartja.
A szoftver jelszó elérési szinttel rendelkezik.
Könnyen kezelhető, a pénztári mozgások (ki és befizetések) rögzítése egyszerű.

Az adatok rögzítését követően az alábbi lekérdezésekre van lehetőség:

  • Nyomtatás (szigorú sorszámú nyomtatványt generál a program, mind a ki és a bevételi bizonylatra, és egy pénztári ki illetve befizetést követően azonnali nyomtatás készíthető)
  • Nap végén, vagy időszak végén kérhetünk le időszaki pénztárjelentés nyomtatást.
  • Partner adatok illetve jogcímek listája.
  • Kapcsolatban áll a főkönyvi kettős könyvelési rendszerrel ennek segítségével egy időszak (nap) végén a program kettős feladást ad a főkönyvi kettős könyvelési rendszerünk részére.
  • A program különféle jelszó elérési szinttel rendelkezik. Ez biztosítja azt, hogy csak a jogosult felhasználok tudják a szoftvert használni, valamint abban az adatokat módosítani illetve az adatokat, lekérdezni.
  • A szoftver kapcsolatban áll egy tartozás nyilvántartás rendszerrel, azaz egy hátralékos pénztári befizetés automatikusan jóváíródik ezen a rendszeren belül is.
  • A szoftver egy vállalkozás, vagy bármilyen jogi személyiségnek a pénzügyi, pénztári mozgásait rögzíti.
  • Nincs szükség külön kézi bevételi- és kiadási pénztárbizonylat készítésére.
  • Kétféle bizonylat nyomtatásának lehetősége. Folyószámla jellegű illetve klasszikus pénztárbizonylat formátum.
  • A jogcím, valamint a partner adatok nyilvántartása.
  • A partner és a számlatükör egy modulban rögzíthető.
  • Egyszerű, gyors időszaki (napi) pénztárjelentés készítés.
  • ÁFA analitika készítés.
  • A program önállóan is használható, illetve az Aronic™ Ügyviteli rendszer keretében kapcsolódhat a Aronic™ Főkönyv programhoz. A pénztári mozgások időigényes kontírozási munkáját is átveszi.
  • ELEKTRA tipusú e-bankhoz fizetendő számlák küldése. Nem szükséges az e-bankban külön rögzíteni az utalásokat.
  • Könnyen kezelhető, a pénztári mozgások (ki és befizetések) rögzítése egyszerű.

Banki kivonat nyilvántartás

A bankba beérkező befizetések és a bankból indított átutalásoknak a folyamatos figyelésére szolgál.
A szoftver jogcím adatokkal dolgozik, valamint itt is elérhetők a partner nyilvántartási adatok.
A program használatával folyamatosan képet kapunk a banki mozgásokról, különféle összesítések kérhetők le.
Ellenőrzésképpen ki tudunk nyomtatni banki kivonatokat. Listát tudunk készíteni egy adott időszak banki mozgásairól, valamint összesítést tudunk készíteni a különféle partnerektől, illetve különféle jogcímen történt ki és befizetésekről.
Szoftverünk szintén jelszó elérési szinttel rendelkezik, ezzel azt tudjuk biztosítani, hogy a programunkat csak az arra jogosultak tudják használni, módosítani illetve az adatokat lekérdezni.

  • Szoftverünk egy vállalkozás banki kivonat nyilvántartását könnyíti meg.
  • Használata mellett nincs szükség a banki kivonatok analitikus nyilvántartásának vezetésére.
  • Jogcímeket és ehhez tartozó főkönyvi számokat rendelhetünk a mozgásokhoz, így az adatrögzítéshez nincs szükség könyvelői szaktudásra.
  • Korlátlan számú bankszámla kezelése.
  • Forint és valutaszámlák nyilvántartása.
  • Részfizetések nyilvántartása.
  • Egy-egy Ügyfél több számlakiegyenlítésének egy időben történő rögzítése.
  • ELEKTRA tipusú e-bank és PEK beolvasás.
  • Exportálás az elektronikus bank felé.
  • A program az ügyviteli rendszer részeként is használható, a banki mozgások időigényes kontírozási munkáját is átveszi.

Szállító modul

Szállítói modulunkat azoknak a felhasználóinknak ajánljuk, akik az Aronic Integrált Rendszeren belül a szállítói számlákat több munkaszámra (projektszámra, költséghelyre) kívánják bontani.

  • Szállító számla felbontása korlátlan jogcímre
  • Könnyű használat
  • ÁFA analitika készítése
  • Utólag is integrálható az Aronic Rendszerbe

Tárgyi eszköz nyilvántartás

A szoftverünk feladata, hogy tárgyi eszközöket, kis értékű tárgyi eszközöket valamint azok tartozékait rögzítse. Programunk képes arra, hogy az adótörvény szerinti valamint a számviteli törvény szerinti nyilvántartásokat különválassza. Szoftverünk kapcsolatban áll a főkönyvi kettős könyvelési rendszerrel, így adott időszak (hónap, negyedév, év) amortizációs számítását követően a program automatikusan főkönyvi feladást készít a könyvelőszoftver részére. A szükséges adatok bevitelét követően az amortizációs számítás teljesen automatikus. Az adatok rögzítése után az alábbi listákra van lehetőség:
  • Karton lista (ez tartalmazza egy adott tárgyi eszközre vonatkozó amortizációk számítását)
  • Tartozék lista (itt kérhető le egy adott tárgyi eszközre vonatkozó különféle tartozékoknak a nyilvántartása)
  • Amortizáció lista (itt kérhetjük le egy adott időszakra vonatkozó amortizációs összegeket külön bontva számviteli és adótörvény szerint)
  • Műszaki-garancia lejárat (a program nyilvántartja egy adott eszköznek, gépnek a műszaki lejáratát és ezekről külön listát tudunk készíteni)
  • Jelleg szerinti lista (ezzel külön ki tudjuk listázni a tárgyi eszközeink közül, pl. gép, épület stb. listáit)
  • Főkönyvi szám szerinti lista (főkönyvi szám szerint tudjuk kilistázni az állóeszközeinket)
  • Körzetszám szerinti lista (körzetszám szerint tudjuk kilistázni az állóeszközeink adatait)
  • Munkaszám szerinti lista (a munkaszámokon nyilvántartott állóeszközök listáját tudjuk lekérni)
  • Munkaszám összesítő (egy adott munkaszámra tudunk összesített adatokat lekérdezni)
  • Nullára leirt eszközök adatainak listája
  • Egy adott negyedévben kifutott, vagy kifutásra kerül? állóeszközök listája
  • Több szempontból történő széleskörű lekérdezési lehetőségek
  • Tévesen elszámolt értékcsökkenési időszakok újraszámítása
  • A program nyilvántartja a  tárgyi eszközöket, kis értékű tárgyi eszközöket valamint azok tartozékait.
  • Havi, negyedéves és éves értékcsökkenés számítás.
  • Programunk képes arra, hogy az adótörvény szerinti valamint a számviteli törvény szerinti nyilvántartásokat különválassza.
  • Munkaszám szerinti nyilvántartás.
  • Körzetbe való besorolási lehetőség, pl. egy-egy irodaház, vagy akár azon belül külön-külön irodák nyilvántartása.
  • Az eszközök értéknövekedésének és értékcsökkenésének nyilvántartása.
  • Tartozék hozzárendelésének lehetősége.
  • Műszaki garancia nyilvántartása, pl. gépkocsik esetén.
  • Szoftverünk összekapcsolható a főkönyvi kettős könyvelési rendszerrel, egy adott időszak (negyedév) amortizációs számítását követően a program automatikusan főkönyvi feladást készít a szoftver részére.
  • Könnyen megtanulható, egyszerű kezelhetőség
  • Excel táblából importálási lehetőség

Bér és Munkaügy 100 főig

Az Aronic™ Bér és Munkaügyi nyilvántartó rendszer, önállóan és az Aronic™ Ügyviteli rendszert kiegészítve kapcsolódhat a Főkönyv programhoz, így segítve a vállalkozás bérszámfejtését, dolgozók ki- és beléptetését, valamint a havi jelentési és bevallási, valamint az éves adatszolgáltatási kötelezettségeket. A program az Aronic™ Ügyviteli rendszer számára feladás útján tudja az adatokat átadni.

A rendszer tagja továbbá a Házipénztár-, a Készletnyilvántartás, a Számlázás, a Tárgyi Eszköz rendszer.

A programmal elkészíthető az alkalmazottak jelenlétének, távollétének nyilvántartása, bérszámfejtés a rendszeres és nem rendszeres jövedelmek számfejtése. Elkészíthetjük a nem munkaviszonyban lévők - többek között a tagok és egyéni vállalkozó - számfejtéseit is.

Programunkat elsősorban TB kifizetőhelyet nem működtető vállalkozásoknak ajánljuk. A program korlátlan számú munkavállalót tud kezelni.

Szoftverünk szintén jelszó elérési szinttel rendelkezik, ezzel azt tudjuk biztosítani, hogy a programunkat csak az arra jogosultak tudják használni, módosítani illetve az adatokat lekérdezni.

  • APEH Abevjava programmal teljes együttműködés.
  • Vállalkozói, egyéni vállalkozó, alkalmazotti számfejtés.
  • Megbízásos jogviszonyok számfejtése.
  • Iskolaszövetkezeti modul.
  • Alkalmi munkavállalók nyilvántartása.
  • Kimutatások, statisztikák.
  • Szoftverátállás esetén NYENYI fájl importálási lehetőség, a dolgozói törzsadatok feltöltésére.
  • Feltöltött törzsadatok.
  • A napi munkához kapcsolodó plusz információk.
  • Windows környezetben fut, beleértve a a Windows Vista és a Windows 7 rendszereket is.
  • Kezelése könnyű DOS felülethez szokott felhasználok részére is.
  • Bérszámfejtés akár visszamenőleg is.
  • Munkaügyi papírok gombnyomásra.
  • TB naptár, és szabadság nyilvántartás.

CIN Számítástechnika és Szoftverház
6085 Fülöpszállás, Kiskunság tér 4.
Telefon / Fax: 78/435-081,
Mobil: 30/9 573-673
E-mail: info@cin.hu
Kontaktszemély: Járdi Mihály programozó

 

Referenciák

 

 Xanthium  Kft.
KiskőrösBánffy u. 35.
(78) 513-897
 VABEKO Kft.
Siófok
Fő u. 260.
(84) 506-572
 Pasteur Kft.
Ádánd
Berzsenyi Dániel u. 37.
(84) 558-088
 Nagykun-Hús Kft.
Kunhegyes
Kisér u. 1.
(59) 530-206